hr en

Vijesti

Pokrenuli smo javnu kampanju “Domoljublje je kada…”!

Large web blank 760x400

Zagreb, 8. veljače 2022.

Kako različiti akteri u društvu poimaju domoljublje? Što podrazumijevaju političari, a što građani pod pojmom domoljublja? Može li domoljublje uključivati ljudska prava? Postoji li prostor za interpretiranje domoljublja van nacionalističkih okvira? Nas to zanima!

Javnom kampanjom želimo potaknuti građane na kritičko razmišljanje o poimanju domoljublja, preispitati dominantne pristupe domoljublju u Hrvatskoj, otkriti kontradikcije između prioriteta političkih elita i stvarnih potreba građana te otvoriti perspektive za nove inkluzivne interpretacije domoljublja.

Vizualni identitet kampanje poziva na razmišljanje o temama poput nacionalizma, države, militarizma, isključivosti ili diskriminacije propitujući veze ovih tema s pojmom domoljublja.

Najinspirativnije i najkonstruktivnije komentare uključit ćemo u nastavak kampanje kojom želimo razmišljanja građana koja pojam domoljublja preoblikuju tako da uključuje ljudska prava učiniti dostupnijim.

Pozivajući vas da odgovorite na pitanje A što je za vas domoljublje, želimo otvoriti perspektive za nove inkluzivne interpretacije domoljublja.

Što je za tebe domoljublje? Prati objave na našim društvenim mrežama i podijeli svoje mišljenje!

https://www.facebook.com/YIHRCroatia

https://www.instagram.com/yihr_cro

 


 

Javna kampanja se provodi u sklopu projekta 4O: Otkrivanje, osvještavanje, osnaživanje i organizacija za ljudska prava koji adresira porast nacionalizma u Republici Hrvatskoj. Navedeni problem je pogotovo izražen u manjim mjestima i onima pogođenim ratom dvedesetih godina, koja uslijed pogoršanja ekonomske situacije i visokom stopom iseljavanja također bilježe i porast netrpeljivosti prema nacionalnim manjinama, Romima, izbjeglicama tj. svima koji su percipirani kao Drugi i čiji se status i prava kao građana RH često negiraju.

Projekt provodimo u partnerstvu s organizacijama civilnog društva: Projekt građanskih prava Sisak, Europski dom Vukovar, Status M i ARTERARIJ.

Kampanja 1: Domoljublje je kada… aktivnost je u okviru projekta 4O: Otkrivanje, osvještavanje, osnaživanje i organizacija za ljudska prava koji je kroz EGP financijski mehanizam podržan sredstvima Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru Fonda za aktivno građanstvo.

Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.